Informacja dla mediów, 10 września 2020RAZEM, CHOĆ OSOBNOPremiera projektu “Connected” w Muzeum Designu w LondynieWystawa w dniach 11 września – 11 października 2020 rokuMaria Jeglińska prezentuje „Arco” z wiśni am
Intensywny, dymny aromat wędzonych specjałów idealnie komponuje się z ostatnimi dniami jesieni, kiedy w kuchni coraz częściej pojawiają się potrawy cięższe i bardziej treściwe, niż ma to miejsce w czasie ciepłych miesięcy
Bezpieczny kominek – zasady, których nie możesz zignorowaćOgień z kominka tworzy przytulną atmosferę, a nowoczesne modele urządzeń grzewczych wpisują się w wystrój domów w każdym stylu. By jednak cieszyć się tymi
Informacja dla mediów KeVita – nowość na polskim rynku! Niezwykły smak odświeżającej kombuchy ze słonecznej Kalifornii już w Warszawie!Warszawa, 4 września 2019 r.Na zabiegane życie skarżą się już wszyscy, nie tylko
Klejnot w salonieSzafki są wszędzie i wszędzie się przydają. Myślimy o nich najczęściej jako o meblach praktycznych. Tymczasem Andrea Parisio, projektant związany z marką Meridiani, wynosi je ku formie ozdobnej, wręcz biżu
Informacja prasowaWarszawa, 20 listopada 2019 r.Sałatkowe ziemniaki, czyli NIEzwykła odsłona kartofliMimo że ponad 50% respondentów, biorących udział w sondażu przeprowadzonymw ramach pierwszej edycji kampanii „Ziemniaki
Warszawa, 9 listopada 2020 r. Gęsina na św. Marcina – gęsie mięso w wydaniu Ewy Wachowicz11 listopada na imieninach Świętego Marcina króluje… gęsina. Aby przybliżyć tradycję spożywania tego szlachetnego mięsa, najpi�
Informacja prasowa: Tygryski Listopad 2019Tygryski z… kaszą jaglaną chrupią bardziej!Dzieci kochają chrupiące przekąski, a rodzice… ciągle główkują, jak pogodzić te przyjemności ze zdrową dietą. Niezawo
Warszawa, 1.08.2017 r.Informacja prasowaPokochaj beżBeżowa łazienka jest bezpieczna, ponadczasowa i zawsze modna. Nie oznaczato jednak, że ma być pozbawiona osobowości. Jak sprawić, aby wnętrze w ciepłym odcieniu piaskowc
Zgodnie z najnowszymi standardami w zakresie wystroju łazienki, strefa umywalkowa stanowi nie tylko najczęściej użytkowaną część pomieszczenia, ale także jego wizytówkę i centralny punkt. Odpowiedzią KFA na te potrzeby są