Warszawa, 18.12.2017 r.Informacja prasowaSą połączenia, które nigdy nie zawodzą, zestawienia, które zawsze wyglądają doskonale. Wzór drewna i biel uzupełniają się nawzajem i pozwalają urządzić łazienkę pełną harmo
SKARPA – IDEALNE MIEJSCE NA TARASBrukowany taras przed domem jest konstrukcją stosunkowo prostą, jeśli dysponujemy płaską działką i zakładamy, że właśnie taka zostanie. Sytuacja nieco się zmienia, jeśli fragment działk
Nastrój się na zmiany – Sopro prezentuje nowe kolory zaprawy fugowej Saphir03.10.2017Październik to doskonały moment na odświeżenie naszych wnętrz czy ostatnie szlify kompozycyjne nowo powstałych domów i mieszkań. Zmiana
Informacja prasowaWarszawa dn. 11.09.2017 startują już za miesiącNajlepsze meble i najciekawsze artykuły wyposażenia wnętrz – z Polskii dla Polski, międzynarodowe marki oraz rodzime firmy, które nie boją się podbija
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 11.02.2021Czy powstają teraz bardziej ekologiczne i energooszczędne osiedla Jakie rozwiązania wprowadzają deweloperzy w nowych inwes
Jakie ozdoby na Wielkanoc?Dekoracja domu na Wielkanoc to już nie tylko piękne nakrycie stołu. Zdobimy okna, meble i wszystkie pomieszczenia bez wyjątku. Ważne aby już od samego progu poczuć klimat Świąt i tym samym zauważyć
Matowe modele Verle Küchen – modne, eleganckie i funkcjonalneMatowe wykończenia w kuchni dorównują popularnością błyszczącym. Mat ceniony jest za elegancki satynowy wygląd, łatwość w utrzymaniu czystościi wrażenie
Choć w ostatnich latach udało się ograniczyć ilość wody zużywanej przez miejskie gospodarstwa domowe w Polsce, wciąż warto mówić o jej oszczędzaniu – szczególnie wobec planowanych podwyżek cen i szczególnie przed nadej
Warszawa, 25 września 2020 r.Appetita poleca. Rozgrzewające napoje na chłodne dniNa brzydką aurę, ponure widoki za oknem i podły nastrój najlepszym remedium jest wieczór pod kocykiem z kubkiem gorącego napoju. Bazując na ki
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce