INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 02.11.2020 Grupa Waryński z szerokimi planami inwestycyjnymiWaryński S.A. Grupa Holdingowa, która realizuje projekty komercyjne i
DYLEMAT RODZICÓW: SŁODKIE PRZEKĄSKIW SZKOLNEJ ŚNIADANIÓWCE? DAWAĆ CZY NIE?Słodycze w szkole to kontrowersyjny temat wśród rodziców, którzy często stają przed dylematem: pozwolić dziecku na coś słodkiego czy kategorycz
Informacja prasowaWarszawa, 7 maja 2019 r.Ręcznik nie musi być nudnyBiały, szary, blado różowy czy niebieski, takie ręczniki najczęściej wiszą w naszych łazienkach. Do ich zakupu nie przywiązujemy dużej wagi. Wybieramy j
Zdrowe menu dzieci – Biała bułeczka czy grahamka? Czyli co dobrego drzemie w pełnym ziarnie i czy białe pieczywo naprawdę jest takie złe? Przeprowadzone w 2010-2011 r. badania dotyczące żywienia dzieci w wieku 1-3 w Pol
Artykuły gospodarstwa domowego inaczej – do czego wykorzystuje je szef kuchni?Długie godziny spędzone w kuchni potrafią wiele nauczyć – co z czym połączyć, aby było smakowicie i oryginalnie, ale także jak usprawnić sam
Jak często zmieniasz gąbkę do naczyń?Zdecydowanie za rzadko!Sięgamy po nią częściej niż nam się wydaje. Nie zdetronizowała jej nawet zmywarka, która gości w wielu polskich domach. Kiedy trzeba umyć na szybko sztućce, w
Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego„Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację
Warsztaty „Nowoczesna łazienka” zakończone. W Akademii Profesjonalisty wzięło udział blisko 300 osóbKompleksowe szkolenia z zakresu wykończenia łazienek odbyły się w 2017 r. w 10 miastach w Polsce. Wzięło w nich udzia�
23.11.2017Wyłazy dachowe cieszą się wśród inwestorów coraz większą popularnością. Spora w tym zasługa nowych funkcjonalności oraz estetyki, która sprawdza się nie tylko na poddaszach nieużytkowych, ale też na tych zaad
Warszawa, 23 grudnia 2019Informacja prasowaŚwiętuj z głową!Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne reklamy i promocje kuszące nas z każdej st