Choć biel w łazience zawsze miała się dobrze, amerykańskie badania pokazują, że w 2017 roku jeszcze bardziej zyskała na popularności. O czym warto pamiętać sięgając po farby, kafle i wyposażenie w tym kolorze? Co można z
Informacja prasowaGrajewo, 28 grudnia 2020Tegoroczny Sylwester zapowiada się zupełnie inaczej niż poprzednie. Większość z nas spędzi go w domu – wystawne bale i przyjęcia z szerokim gronem znajomych nie będą miały miejsc
Informacja prasowa: Jurajska Sp. z o.o.Marzec 2019Mineralna, źródlana, a może stołowa? Jaką wodę wybierać?Porady marki Jurajska.Sklepowe półki uginają się od różnego rodzaju wód butelkowanych. Na ich opakowaniach poja
Dwunasta odsłona konkursu Fasada Roku wchodzi w kolejny etap. Firma Baumit, będąca w branży synonimem jakości i nowoczesności, już od ponad dekady nagradza najlepsze rozwiązania elewacyjne sygnowane jej technologią. Przy ich w
Wrocław, 20.09.2018INFORMACJA PRASOWAMARKA: DevaldanoASORTYMENT: Żurawina leśna Devaldano 290g Żurawina leśna Devaldano – rozsmakuj się w żurawinowych przetworach i daj się ponieść kulinarnej fantazji Żurawin
Jest bez wątpienia jedną z najciekawszych postaci współczesnej architektury, a jego projekty zdobywają uznanie krytyków oraz prestiżowe nagrody. Na zaproszenie Stowarzyszenia Architektów Polskich i Urban Land Institute Bjarke I
Informacja prasowa Warszawa, 16.10.2017 r.Królewskie łóżka Hypnos z nagrodą National Bed FederationRodzina łóżek Hypnos wzbogaciła się o kolejne wy
Informacja dla mediówPatrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea – do wygrania aż milion butelek Lipton Ice Tea oraz inne nagrody o łącznej wartości prawie 3,5 mln złotych!Warszawa, 8 maja 2019 r. Niezwykła i oryginalna
Stojący grzejnik konwekcyjnyGrzejniki konwekcyjne wykorzystują efekt unoszenia się ciepłego powietrza, które szybko rozchodzi się w pomieszczeniu. Na rynku pojawił się stojący konwektor, który możemy ustawić w dowolnym mie
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce