Kuchnia

Jak świętować, to tylko z Pepsi

Informacja dla mediów

Jak świętować, to tylko z Pepsi!

Warszawa, 6 listopada 2020 r.

Właśnie startuje świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z Pepsi! W rolę Elfów ponownie wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz i Wiktoria Gąsiewska, znani z dużego ekranu. Do niesfornego zespołu Elfów dołączyła influencerka Pepsi, Martyna Chomacka.

Kampania „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” pokazuje, że Święta to nie tylko czas, kiedy siedzimy przy suto zastawionych stołach. Wyjątkową atmosferę kreują chwile, a także mini okazje przed oraz w trakcie Świąt. Momenty spędzone w wyjątkowym gronie, niespotykane stylizacje świąteczne, przygotowywanie dekoracji, wypieków czy oglądanie kultowych, świątecznych filmów. Każdy świętuje po swojemu. W najnowszej kampanii Pepsi tym właśnie zajmują się Elfy, ponieważ „jak się bawią, to tak, żeby się upiekło”’, „jak pożerają, to świąteczne filmy”, a „jak się wystroją, to lepiej niż choinka”. A smak Pepsi tylko te wyjątkowe chwile podkreśla.

– Poprzez kampanię świąteczną Pepsi, chcemy dostarczać naszym konsumentom najbardziej pozytywnych emocji przed, jak i w trakcie świąt. Chcemy z nimi celebrować wszystkie mini okazje, jakie co roku tworzą niesamowitą aurę świąt, której z dużą ekscytacją wyczekujemy – powiedziała Lena Ozimska, junior brand manager Pepsi, odpowiedzialna za kampanię świąteczną 2020.

Elfy są obecne w całej świątecznej kampanii 360˚. Obok standardowych kanałów komunikacji, mini okazje z Pepsi będą dostępne również w sieci. W mediach społecznościowych pojawią się wideoposty, na YouTube będzie można zobaczyć szereg bumperów z serii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”.

Ścieżka kreatywna do kampanii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” przeniesiona została także na świąteczne opakowania z 16 różnymi hasłami na limitowej edycji Pepsi Regular oraz wariantu bezcukrowego Max. Silnym elementem kampanii jest także ekspozycja świątecznych materiałów POS w sklepach na terenie całej Polski. Wyróżniające się ekspozycje z produktami Pepsi utrzymane są w niebieskiej scenerii, z białymi śnieżnymi elementami w otoczeniu Elfów.

Za ideę kreatywną w TV i kanałach cyfrowych odpowiada agencja Artegence, a za zaplanowanie kampanii w mediach dom mediowy Media Direction. Produkcję spotu wykonała Papaya i Film Produkcja, a sam spot wyreżyserował Daniel Jaroszek; produkcja materiałów digital została wykonana przez Film Produkcja (reż. Piotr Matejkowski). Za produkcję materiałów outdoorowych i sesję zdjęciową odpowiada BBDO i Film Produkcja. Działania PR prowadzi Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

Similar Posts