Najlepsze wzornictwo nagrodzone w Monachium

Najlepsze wzornictwo nagrodzone w Monachium – relacja z gali iF Design

Ponad 2000 gości z 41 krajów świata przyjechało do stolicy Bawarii, by wziąć udział

w uroczystej gali wręczenia nagród iF Design. Wśród nich obecni byli przedstawiciele Ceramiki Paradyż, którzy odebrali nagrodę za kolekcję płytek ceramicznych Elanda / Elando 25×75 cm.
IF Design Award to jedna z dwóch, obok Red Dot Design Award, najważniejszych nagród w świecie designu, określana jako międzynarodowy symbol doskonałości projektowej, w uznaniu za doskonałe wzornictwo przemysłowe. Jest przyznawana już od 64 lat przez iF International Forum Design, całkowicie niezależną globalną instytucję projektową. Jej celem jest wsparcie i promocja dobrego wzornictwa przemysłowego. Wyróżniając najciekawsze produkty, organizatorzy konkursu chcą podnieść świadomość społeczeństwa na temat designu i podkreślić jego rolę w życiu człowieka.

Zwieńczeniem każdej edycji konkursu jest uroczysta gala, podczas której laureaci nagrody iF Design z całego świata świętują swój sukces. Tegoroczna uroczystość odbyła się 10 marca w futurystycznym budynku BMW Welt. Wśród licznych gości pojawili się przedstawiciele designu, biznesu, świata kultury, polityki i mediów. Imprezę zgodnie z tradycją zainaugurował iF International Forum Design CEO, Ralph Wiegmann, który wręczył osobiście 75 złotych statuetek najlepszym projektom, spośród wszystkich 1137 nagrodzonych. Tradycyjnie już dużą popularnością cieszyła się dedykowana ścianka foto, przy której chętnie pozowali laureaci konkursu. Uroczystość była również doskonałą okazją do wymiany poglądów i spostrzeżeń z gośćmi z całego świata. Ceramikę Paradyż reprezentowali: Współwłaściciel, Wiceprezes Zarządu Anna Tępińska-Marcinek, Dyrektor Rozwoju Wzornictwa Rafał Domaradzki, autorka nagrodzonej kolekcji, Menedżer Produktu – Beata Dela oraz Kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej- Tomasz Piechna.

– iF Design Award to symbol doskonałego wzornictwa, nowoczesnego designu oraz jakości. Wszystkie te cechy są fundamentem naszej codziennej pracy. Ogromnie nas cieszy, że zostały dostrzeżone przez międzynarodowe jury – mówi Anna Tępińska-Marcinek, Współwłaściciel, Wiceprezes Zarządu Ceramiki Paradyż.

Uroczysta gala to tylko początek promocji produktów ze znakiem iF Design Award. Wszystkie nagrodzone projekty będzie można podziwiać na wystawie w Hamburgu, zlokalizowanej przy ulicy Hongkongstraße 6. Całoroczna ekspozycja podzielona została na trzy etapy. Kolekcję Elanda / Elando będzie można oglądać od 5 października br. do końca lutego 2018 roku. Wystawa obejmuje 1500 m2 powierzchni i zlokalizowana jest na dwóch piętrach. Prezentuje wszystkie nagrodzone produkty z 7 konkursowych dyscyplin, ponadto wyposażona jest w interaktywne moduły, na których można zobaczyć prace 33 000 laureatów iF Design od 1957 r.

Elanda / Elando to kolekcja płytek ściennych w formacie 25×75 cm wyprodukowanych w technologii monoporozy (jednokrotnego wypału). Seria składa się z płytek bazowych w kolorze białym i odcieniu pudrowego beżu oraz dwóch rodzajów płytek strukturalnych. Jedna z nich to proste poziome pasy natomiast druga, to fale, o charakterystycznie załamujących się fragmentach. Uzupełnieniem zestawu jest płytka podłogowa w białym kolorze, w formacie 50×50 cm, produkowana w technologii monocottury. Wszystkie płytki w kolekcji są rektyfikowane i przeznaczone do układania z minimalną fugą. Posiadają wysokie parametry użytkowe. Biel oraz unikatowy odcień beżu, w połączeniu
z płytkami strukturalnymi z tej kolekcji, dają duże możliwości w projektowaniu wnętrz. Odpowiednio oświetlone, niezwykle plastycznie kształtują wnętrze. Przy tym są delikatne w dotyku, wręcz satynowe, przez co łatwe w utrzymaniu czystości. Kolekcję płytek ceramicznych zaprojektowano z myślą o nowoczesnej łazience oraz kuchni.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od 28 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w innowacyjne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone tytułem Superbrands Created in Poland 2016/2017 oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. iF Design Award 2017, Red Dot Design Award 2016, Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2016”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagroda “Filary Polskiej Gospodarki 2013” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Authors
Top