Żywność

Salami Sokołów – najlepsze według polskich konsumentów

Informacja prasowa
21 stycznia 2018, Warszawa

Salami Sokołów – najlepsze według polskich konsumentów

Salami Sokołów zostało najwyżej ocenione przez polskich konsumentów, w teście wędlin salami, przeprowadzonym przez Polski Instytut Badań Jakości. W badaniu zostały poddane ocenie najbardziej popularne marki dostępne na polskim rynku.

W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa konsumentów, którzy zostali poproszeni o ocenę najczęściej kupowanych marek salami. Z listy niemal 20 marek, konsumenci wybrali 6 najbardziej popularnych – wśród nich Salami Sokołów.

Osoby biorące udział w badaniu, oceniały produkty odpowiadając na listę pytań, z wykorzystaniem 10-stopniowej skali Likerta. Poszczególnym pytaniom zespół badawczy przypisał określone wagi, a zwycięzca został wyłoniony na podstawie średniej ważonej dla każdej z analizowanych marek.

Salami Sokołów zajęło pierwsze miejsce w opinii klientów, zdobywając bardzo dobre noty praktycznie w każdej kategorii. Badani konsumenci wysoko ocenili jego świeżość, smak, jakość składników, brak „chemicznych ulepszaczy”. Doceniony został również szeroki asortyment Sokołowa w tej kategorii wędlin. W wynikach badania zaakcentowana także została przystępna cena sokołowskich wyrobów. Salami Sokołów zdobyło ponadto podium w kategorii „Stosunek jakości do ceny”. Co szczególnie ważne, konsumenci biorący udział w badaniu byli skłonni do rekomendacji tej marki swoim znajomym i przyjaciołom.

– Naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów, które będą w pełni odpowiadały ich oczekiwaniom – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Uznanie konsumentów, wysoka ocena naszych produktów i deklaracja polecania naszej marki są więc dla nas szczególnie ważne. Pierwsze miejsce w konsumenckim teście salami daje nam ogromną satysfakcję.

Salami Sokołów powstaje z najwyższej jakości surowca mięsnego, z dodatkiem specjalnej mieszanki przypraw, co zapewnia mu wyjątkowe walory smakowe. Sokołów S.A. produkuje je od 1992 roku.

Polski Instytut Badań Jakości to niezależny instytut badawczy, specjalizujący się w badaniach konsumenckich. Badanie zostało zrealizowane we współpracy z portalem Onet.

O firmie Sokołów S.A.
Grupa SOKOŁÓW zatrudnia ponad 9000 pracowników. Produkcja sprzedana w 2017 r.
z 7 zakładów produkcyjnych oraz 3 spółek zależnych wyniosła 3 667,7 mln zł. Na tę wartość składa się 331 tys. ton mięsa i wyrobów mięsnych, z czego 73% (242 tys. ton) sprzedano na rynku krajowym, a 27% (89 tys. ton) stanowił export, zaś import wyniósł 6% (21 tys. ton).
SOKOŁÓW S.A. wykorzystuje do produkcji surowce najwyższej jakości i aktywnie wspiera rozwój polskiego rolnictwa poprzez program „Razem w przyszłość”. W 2017 r. w Grupie Sokołów poddano ubojowi 1,7 mln szt. trzody chlewnej i 193 tys. sztuk bydła. Całość żywca zakupiono od polskich rolników.
Podjęte działania w zakresie rozwoju i innowacji pozwoliły w 2017 roku wypracować ponad 9 proc. wzrost przychodów Grupy.
Marka SOKOŁÓW to jedna z najcenniejszych polskich marek, doceniana przez konsumentów szczególnie za smak i wysoką jakość, co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia – Ulubiona Marka Polaków, złote medale MTP Polagra Food oraz prestiżowy tytuł Solidnego Pracodawcy.

Similar Posts