Warszawa 2020-08-25Druga młodość chałwy – za co kochają ją Polacy?Chałwa to przekąska, która jest lubiana i doceniana przez Polaków, ale dziś jej klasyczny format jest nieco zapomniany. Starszym konsumentom kojarzy
Warszawa, 18 sierpnia 2020 r.Orzeźwienie i słodkość w jednym, czyli wyśmienite desery na bazie lodów Jeżyki, Grześki i Śliwka Nałęczowska Lody Jeżyki, Śliwka Nałęczowska i Grześki to pyszna, zmrożona alternatywa dla
Warszawa, 05.03.2020 r.Marka Jeżyki wspiera polskie jeże Marka Jeżyki angażuje się w pomoc polskim jeżom. Wesprze finansowo ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo”, m.in. opiekujący się osieroconymi jeżowymi maluch
GDY TARAS LEŻY PRZY SKARPIEDziałka na pofałdowanym terenie jest świetną okazją do zaaranżowania ciekawej i oryginalnej formy przestrzeni przydomowej. Taras na skarpie (albo pod nią) jest tego świetnym przykładem. Aby spełni
96% użytkowników fotowoltaiki zadowolonych ze swojej instalacji. Pierwszy raport Oferteo.pl o fotowoltaice Polacy wybierają fotowoltaikę w trosce o środowisko oraz o własny portfel. 96% użytkowników jest zadowolonych z decyzji
Układanie kostki brukowej podlega powszechnie znanym standardom. Kiedy jednak układana nawierzchnia znajduje się na pochyłości, trzeba podczas prac pamiętać o kilku dodatkowych elementach. Zarówno ścieżkę jak i podjazd prze
7 faktów i mitów o przekąskach, o których nie wiedziałeśWokół przekąsek narosło wiele mitów – kojarzone są ze złymi nawykami żywieniowymi, szkodliwym tłuszczem i spontanicznym, niekoniecznie zdrowym, podjadaniem. Dla
Ulubione ubrania to coś więcej niż kawałek tkaniny – to część naszej osobowości. Pokazują, kim jesteśmy, co czujemy, w co wierzymy. Dlatego potrzebują czegoś więcej niż zwykłego prania. Zasługują na troskę. Nowa lin
Informacja dla mediówLay’s towarzyszem domowych seansów filmowych Warszawa, 17 lutego 2021 r.Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejn
Cigacice, 6 luty 2018 r.Polacy chcą inwestować w ocieplenie domu Ponad 37 proc. Polaków, decydując się na budowę domu, zainwestowałaby w dodatkowe docieplenie ścian i poddaszy – tak wskazują wyniki badania przeprowadzoneg